Νέα - Ειδήσεις - Ρεπορτάζ Αγοράς

Σε μια πρωτοβουλία για την στήριξη του εμβολιασμού κατά της Covid-19 σε εθνικό επίπεδο, η αμερικανική μάρκα γυαλιών μόδας Hip Optical κυκλοφόρησε επίσημα ένα πρόγραμμα κινητοποίησης υπέρ των εμβολίων για το 2021. Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το πιστοποιητικό εμβολιασμού για να κερδίσουν έκπτωση 15$ σε ολόκληρο τον ιστότοπο.Όποιος θέλει να συμμετάσχει σε αυτό το πρόγραμμα, πρέπει απλώς να στείλει ένα αντίγραφο της κάρτας εμβολιασμού μαζί με τη συνταγή των γυαλιών και να εφαρμόσει τον κωδικό προσφοράς “vaccine”στο ταμείο κατά την υποβολή της παραγγελίας στον ιστότοπο Hip Optical. Αυτή η προσφορά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με άλλες προσφορές στο κατάστημα.Ο Michael Campbell, στέλεχος της Hip Optical, σχολίασε: «Είναι αποστολή μας να βοηθήσουμε όλον τον κόσμο να βλέπει καλύτερα, να αισθάνεται καλύτερα και να ζει καλύτερα. Είμαστε πολύ πεπεισμένοι ότι μπορούμε να επιτύχουμε αυτήν την αποστολή μέσω των πολυτελών ποιοτικών γυαλιών οράσεως που αγαπούν οι νέοι. Η εκκίνηση του…
Η επιτυχία της NAUTILUS, της πρώτης ιδέας που σχεδιάστηκε με διαδικασία εκτύπωσης 3D πριν από ένα χρόνο, ώθησε τον Jean-François Rey να πειραματιστεί με νέους αποκλειστικούς σκελετούς, υπερβαίνοντας τα γνωστά πρότυπα στη σχεδίαση γυαλιών. Σήμερα κυκλοφορεί μια συλλογή από 7 μοντέλα των οποίων το 3D Nylon πρόσωπο ταιριάζει εύκολα με μέταλλο και οξικό άλας (acetate) σε μοναδικούς και καλαίσθητους συνδυασμούς. Από μινιμαλιστικά στυλ έως τις πιο εντυπωσιακές δημιουργίες, τα σχέδια έχουν ατελείωτα σχήματα, με μοναδικό όριο, την φαντασία του σχεδιαστή. Χάρη στην τεχνολογία 3D SLS *, δίνει σχήμα στους σκελετούς με μια συναρπαστική και ιδιαίτερα αρχιτεκτονική εμφάνιση, τολμηρούς ευάερους όγκους, ανάγλυφες και κούφιες δομές που δεν θα μπορούσαν ποτέ να δημιουργηθούν με παραδοσιακές τεχνικές. Παρατηρούμε στο φινίρισμα τη σχολαστική αλλά θεμελιώδη αίσθηση της λεπτομέρειας: λοξή διακόσμηση, στριμμένα υλικά, οδοντωτό αποτέλεσμα, ενδιάμεσο νάιλον τριπλής στρώσης αλλά και μαλακά φινιρίσματα. Αυτή η πρώτη σειρά τρισδιάστατων κομματιών υπόσχεται νέες, εξαιρετικές δημιουργίες, πάντα πιο…
Η De Rigo REM, θυγατρική της De Rigo των ΗΠΑ, ανακοίνωσε μια πολυετή παράταση της αποκλειστικής συμφωνίας αδειοδότησης για το σχεδιασμό, την παραγωγή και τη διανομή των γυαλιών οράσεως και ηλίου John Varvatos σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα...
Δεν υπάρχει πιο φυσιολογικό σύμπτωμα της γήρανσης του ανθρώπινου οφθαλμού από την θόλωση του φακού που βρίσκεται μέσα σε αυτόν. Η θόλωση του φακού, που με μία λέξη αναφέρεται ως Καταρράκτης, έχει ως αποτέλεσμα θαμπή όραση που μειώνει την ποιότητα της ζωής μας.Οι περισσότεροι άνθρωποι συνειδητοποιούν την ύπαρξη του καταρράκτη στα μάτια του σε μια ηλικία μετά τα 50, είτε επειδή αντιμετωπίζουν δυσκολία στην βραδινή οδήγηση είτε λόγω του ότι η όραση τους δεν έχει την διαύγεια και την ευκρίνεια που είχαν μέχρι τότε - θαμπή όραση μακριά και κοντά - είτε επειδή αντιλαμβάνονται ότι τα χρώματα γύρω του έχουν γίνει λιγότερο ζωηρά.Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που το παθολογικό υπόβαθρο στην φυσική κατάσταση του ατόμου μπορεί να οδηγήσει στην εμφάνιση του καταρράκτη νωρίτερα και τέτοιες είναι:- ο Σακχαρώδης Διαβήτης- η χρόνια λήψη φαρμάκων όπως η Κορτιζόνη και η προηγηθείσα αγωγή με ακτινοβολία- ο σοβαρός τραυματισμός του οφθαλμού.Στην περίπτωση που κάποιος…
Όλα τα χρόνια της ποπ κουλτούρας, τα γυαλιά οράσεως συσχετίζονταν με nerdy ή geeky χαρακτήρες και όχι με τους βασικούς ήρωες. Αυτό δυσκολεύει τους νεότερους να εμπνευστούν και να ακολουθήσουν τα χνάρια τους. Τα τελευταία χρόνια όμως αυτό έχει αλλάξει.Χαρακτήρες όπως ο Χάρι Πότερ, η Amaya από το PJ masks και η Kara Zor-El (Supergirl) εμφανίζονται στις οθόνες και οι οπτικοί πλέον παρατηρούν μια αυξανόμενη τάση των ‘’μικρών’’ ασθενών που θέλουν να αντιγράψουν αυτά τα στυλ του Χόλιγουντ.Οπότε πώς ακριβώς η ποπ κουλτούρα διαμορφώνει τις τάσεις της μόδας και καθορίζει ποιοί σκελετοί είναι must-have;Φορούν και οι ήρωες γυαλιάΗ συγγραφέας του Χάρι Πότερ, J.K Rowling, αποκάλυψε ότι φορούσε γυαλιά καθ' όλη τη διάρκεια της παιδικής της ηλικίας και ήταν κουρασμένη από το γεγονός ότι μόνο οι χαρακτήρες - ''φυτά'' φορούσαν γυαλιά. Ήθελε να διαβάσει για έναν ήρωα που δεν είχε την τυπική, ισχυρή εμφάνιση που είχε θεσμοθετήσει το Χόλιγουντ και κατ’…
Τα Γυαλιά BOSS παρουσιάζουν την καμπάνια για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 με τον Orlando BloomΟ πρωταγωνιστής της σειράς Carnival Row, Orlando Bloom, είναι το πρόσωπο των Γυαλιών BOSS για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021. Γνωστός στο ευρύ κοινό από τη συμμετοχή του στις ταινίες Άρχοντας των Δαχτυλιδιών και Πειρατές της Καραϊβικής, ο Bloom είναι ένας σταρ διεθνούς βεληνεκούς. Το ξεχωριστό και προχωρημένο του στιλ, αναμφίβολα λειτουργεί ως γέφυρα μεταξύ του ηθοποιού και του άνδρα BOSS, καθιστώντας τον ιδανική επιλογή για να φορέσει τα χαρακτηριστικά γυαλιά ηλίου και οράσεως της συλλογής Γυαλιών BOSS Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021. «Για μένα, τα γυαλιά είναι πάντα βασικό στοιχείο κάθε εμφάνισης», λέει ο Bloom. «Τα γυαλιά που φοράς εκφράζουν και το ύφος του στιλ σου αλλά και το πως νιώθεις. Μπορούν να αποδώσουν κάτι έντονο ή κάτι χαλαρό. Τα γυαλιά BOSS συνδυάζουν τέλεια την άνεση και την κομψότητα, αλλά και τη λειτουργικότητα, κάτι που προσωπικά εκτιμώ ιδιαιτέρως». Η φωτογράφιση για τη…
Άτομα τυφλά ή με μειωμένη όραση μπορούν να έχουν μία αθλητική ζωή και να απολαύσουν  μία μεγάλη γκάμα δραστηριοτήτων. Συγκεκριμένα στις Η.Π.Α υπάρχουν διάφορες δραστηριότητες για αυτά τα άτομα όπως μπόουλινγκ, μπάσκετ, γκολφ, χορός, ποδηλασία, πολεμικές τέχνες, κολύμβηση, σέρφινγκ.   Ο  Ed Plumacher που είναι adaptive technology specialist στο Lighthouse Guild της Αμερικής αναφέρει πως “Η σωματική δραστηριότητα είναι σημαντική για την υγεία και την ευεξία όλων, και η εξασθένηση της όρασης δεν είναι λόγος να μην συμμετέχει κάποιος στα αθλήματα ή στην άσκηση”. Ακόμη αναφέρει πως “Υπάρχει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων για τα άτομα που είναι τυφλά ή με προβλήματα όρασης για να παραμείνουν σωματικά δραστήρια, για να ασχοληθούν με το άθλημα καθαυτό ή απλά για να βγουν, για να είναι υγιή και να κοινωνικοποιηθούν". Η φιλανθρωπική οργάνωση αυτή που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, είναι αφιερωμένη στην αντιμετώπιση και πρόληψη της απώλειας όρασης και στην υπεράσπιση των τυφλών.Μερικές φορές…
MISSONI NEW SPRING/SUMMER 2021 EYEWEAR COLLECTION Η MISSONI παρουσιάζει τη νέα Συλλογή Γυαλιών ΑΝΟΙΞΗ/ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2021, που σχεδιάστηκε, παράχθηκε και διανεμήθηκε σε συνεργασία με το Safilo, τον παγκόσμιο ηγέτη στον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή γυαλιών ηλίου, οράσεως και αθλητικών γυαλιών και προϊόντων.  Η νέα συλλογή γυαλιά ηλίου και οράσεως εκφράζει το αυθεντικό DNA του οίκου MISSONI, μέσα από υλικά premium ποιότητας, μια μοναδική χρωματική παλέτα και ξεχωριστές υφές.  Η σύγχρονη κομψότητα της νέας συλλογής γυαλιών, που διαθέτει φινετσάτο σχεδιασμό και απαράμιλλη αρτιότητα κατασκευής, υμνεί την διακριτική θηλυκότητα της γυναίκας Missoni: η εμπνευσμένη από την δεκαετία του 70 αίσθηση των νέων γυαλιών ηλίου εκφράζεται μέσα από τις υπερμεγέθεις τετραγωνισμένες ή στρογγυλεμένες φόρμες, που συνδυάζονται με μοναδικά στοιχεία και πρωτοποριακές τεχνολογίας. Τα χαρακτηριστικά, πλεκτά, γραφιστικά μοτίβα της Μissoni - όπως το θρυλικό ΖΙΚ-ΖΑΚ της μάρκας – αποτελούν σημείο αναφοράς για τα νέα γυαλιά οράσεως από ασετάτ και υπογραμμίζονται είτε από αυθεντικά υφάσματα…
SAFILO ΚΑΙ DSQUARED2 ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΥΑΛΙΩΝ Πάδοβα/Δουβλίνο, 11 Μαΐου 2021 - Η Safilo, παγκόσμιος ηγέτης στο σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή γυαλιών και η Dsquared2, η διεθνής μάρκα μόδας που ιδρύθηκε το 1995 από τους Dean & Dan Caten, φημισμένη για τη μοναδικότητα και τη δημιουργικότητά της, ανακοινώνουν σήμερα την 5ετή τους σύμβαση διεθνούς αδειοδότησης για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή γυαλιών της μάρκας Dsquared2. Οι πρώτες συλλογές γυαλιών οράσεως και ηλίου - για άνδρες και γυναίκες - θα παρουσιαστούν για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022 και θα κυκλοφορήσουν στην αγορά τον Ιανουάριο του 2022. «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι για το ξεκίνημα αυτής της νέας συνεργασίας με τη Dsquared2, η οποία αποτελεί μια εξαιρετική προσθήκη μάρκας στο χαρτοφυλάκιο μας αλλά και μια σημαντική ευκαιρία να επεκταθούμε περαιτέρω στο μερίδιο Fashion Luxury,» δήλωσε σχετικά ο Angelo Trocchia, Διευθύνων Σύμβουλος του Safilo Group. «Το καταπληκτικό δημιουργικό ταλέντο των…
Ferre 1 Ferre 2 Ferre 3
Unionoptics 1 Unionptics 2 Unionoptics 3
jfull jfull 2 jfull 3
Slider 4-2 Slider 4-3 Slider 4-4