Νέα - Ειδήσεις - Ρεπορτάζ Αγοράς

Από τη δεκαετία του '90, η χρήση διάσημων προσώπων και διασημοτήτων για την προώθηση γυαλιών και (σπάνια) φακών έχει αποδειχθεί ότι είναι μια νικηφόρα στρατηγική που όχι μόνο μπορεί να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα και την εικόνα της επωνυμίας, αλλά και να συμβάλει συγκεκριμένα στην αύξηση των πωλήσεων. Πώς να επιλέξετε ένα δημόσιο πρόσωπο : οι κίνδυνοι και τα οφέλη Η επιλογή πρέπει να βασίζεται σε τρεις παράγοντες: πρέπει να ταυτίζεται με τις αξίες της επωνυμίας (για την αγορά-στόχο, τον τρόπο ζωής, την εμφάνιση και τη γνώση του προϊόντος), πρέπει να είναι εύκολα αναγνωρίσιμη στο κοινό και πρέπει να είναι ένα άτομο με το οποίο μπορούν να ταυτιστούν οι άλλοι. Ωστόσο, υπάρχουν επίσης ορισμένοι κίνδυνοι που πρέπει να είστε προσεκτικοί: η δημοτικότητά του/της θα μπορούσε να επισκιάσει τη μάρκα και ο καταναλωτής θα μπορούσε να ξεχάσει το εν λόγω προϊόν, θυμούμενος μόνο τη συμμετοχή των διασημοτήτων. οποιαδήποτε προσωπικά ή νομικά προβλήματα…
Οι νικήτριες φωτογραφίες απεικονίζουν μια οφθαλμική εξέταση στην Γκάνα και μια διάθλαση σε έναν εργαζόμενο υγείας στα Νησιά Μάρσαλ. Ο Διεθνής Οργανισμός για την Πρόληψη της Τύφλωσης (IAPB) αποκάλυψε τους νικητές του Διαγωνισμού Φωτογραφίας για την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης 2022. Την φετινή αναγνώριση για την Επαγγελματική Φωτογραφία της Χρονιάς κέρδισε ο Kwame Yeboah για την εικόνα «Eye Screening at Jukwa, Ghana». Η Laite Tuiloma έλαβε το βραβείο για την ερασιτεχνική φωτογραφία της χρονιάς με την εικόνα «Refraction». Η φωτογραφία «αιχμαλωτίζει τον ενθουσιασμό και την προθυμία των μελών της κοινότητας να εξετάσουν τα μάτια τους», καθώς ένας επαγγελματίας οφθαλμικής φροντίδας ελέγχει την οπτική οξύτητα ενός ατόμου πριν από μα οφθαλμολογική εξέταση. Τραβηγμένη στο Ebeye, Kwajalein Atoll στα Νησιά Μάρσαλ, ο Tuiloma εξήγησε: «Ο χώρος είναι ένα μεγάλο εμπόδιο εδώ και δεν έχουμε μια πραγματική οφθαλμολογική κλινική. Λειτουργώ σε αυτό που κάποτε ήταν μια οφθαλμολογική κλινική, η οποία έχει κλείσει από το…
Ανακαλύψτε τα μοναδικά brands σκελετών της νέας εταιρείας Black 8. Η ξεχωριστή ταυτότητα των σκελετών της Black 8 θα σας εντυπωσιάσει! Γραμμές λιτές, κλασσικές, μοντέρνες και αυθεντικές, σκελετοί χειροποίητοι υψηλής ποιότητας από τιτάνιο, ανοξείδωτο ατσάλι με πατενταρισμένη μηχανική/λειτουργία, καθώς και unisex οικονομικές συλλογές αποτελούν το portfolio της. Η ποικιλία και η ποιότητα των σκελετών της Black 8 ανταποκρίνονται σε κάθε στυλ και ξεχωριστό τρόπο ζωής των πελατών σας. Σας περιμένουμε στο περίπτερο Α6, στην CircumEye#4 (Στάδιο Ειρήνης & Φιλίας (Σ.Ε.Φ.)  19&20 Νοεμβρίου 2022 για να σας ξεναγήσουμε στο club της Black 8. Ήβης 19, 111 46, Αθήνα T.: +30 210 22 41 580 black8.gr  
Οι νέοι φακοί Crizal® Sapphire™ HR No-Glare παρέχουν την καλύτερη αντιανακλαστική επίστρωση συνολικά. Οι κύριες ανησυχίες των ασθενών σας για αντιθαμβωτική προστασία, αντοχή στις γρατσουνιές και ευκολία στον καθαρισμό καλύπτονται. Το Crizal Sapphire HR, το πιο πρόσφατο και πιο προηγμένο προϊόν της σειράς Crizal No-Glare, είναι πλέον ευρέως διαθέσιμο σε δίκτυα εργαστηρίων και μέσω όλων των μεγάλων παρόχων διαχειριζόμενης φροντίδας όρασης. Το Crizal Sapphire HR διατίθεται με τους προηγμένους σχεδιασμούς της Essilor, όπως οι πολυεστιακοί φακοί Varilux® και οι βελτιωμένοι μονοεστιακοί φακοί Eyezen®. Μάθετε περισσότερα εδώ: https://www.essilorpro.com/resources/crizal/crizal-sapphire-hr Πηγή: https://invisionmag.com/new-crizal-sapphire-hr-no-glare-lenses/
Η δέσμευση μεταξύ των επαγγελματιών οφθαλμικής φροντίδας (ECP) που χρησιμοποιούν τους πόρους του Myopia Profile έχει αυξηθεί σημαντικά μετά τη συνεργασία με την EssilorLuxottica για τη δημιουργία και την κοινή χρήση εκπαιδευτικών εργαλείων. Το Myopia Profile και η EssilorLuxottica δήλωσαν ότι σημειώθηκε 10πλάσια αύξηση στους όρους αναζήτησης για «φακούς γυαλιών ελέγχου μυωπίας» τον τελευταίο χρόνο μεταξύ των ECP και τετραπλάσια αύξηση των αναζητήσεων από μέλη του κοινού. Η Δρ Kate Gifford, ιδρύτρια και διευθύντρια του Myopia Profile, δήλωσε: «Έχουμε δει διπλασιασμό της ανάπτυξης από έτος σε έτος και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε το μήνυμα της μυωπίας να διαδίδεται όλο και ευρύτερα – αλλά μπορούμε επίσης να δούμε πού υπάρχει περισσότερη δουλειά να κάνουμε. ' Σχεδιάστηκε μια σειρά από podcast σχετικά με την κλινική επικοινωνία στη διαχείριση της μυωπίας, καθώς και τις βασικές αρχές για το ξεκίνημα στην παροχή υπηρεσιών σε οπτικές πρακτικές. Η Olga Prenat, επικεφαλής ιατρικού μάρκετινγκ, επαγγελματικών σχέσεων…
Η Essilor ξεκίνησε την καμπάνια του Stellest για 40 ημέρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία χρησιμοποιεί βίντεο για να δείξει πώς οι φακοί της βοηθούν στην επιβράδυνση της εξέλιξης της μυωπίας. Αφού αναβλήθηκε για την κηδεία της Βασίλισσας Ελισάβετ Β', η εταιρεία είπε ότι η εκστρατεία θα εκπαιδεύσει τους γονείς και θα τους προωθεί στον τοπικό ανεξάρτητο οπτικό τους. Η καμπάνια, η οποία στόχευε γονείς με παιδιά άνω των έξι ετών, κυρίως στο Facebook και το Instagram, περιελάμβανε: επί πληρωμή και προώθηση σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με κοινόχρηστα περιουσιακά στοιχεία. εμπόριο υλικού μάρκετινγκ διαθέσιμο στο διαδίκτυο· CPD με επικεφαλής την ομάδα Essilor. και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εύρεσης οπτικών καταστημάτων  για τους καταναλωτές. Ο Alan Pitcher, εμπορικός διευθυντής της Essilor, σχολίασε: «Υπάρχει αρκετή δουλειά να γίνει στην εκπαίδευση του κοινού σχετικά με τη διαχείριση της μυωπίας, ιδιαίτερα καθώς, μέχρι το 2050, πιστεύεται ότι ο μισός πληθυσμός θα μπορούσε να επηρεαστεί…
Η ιταλική μάρκα ADORE είναι συνώνυμο της ποιότητας και της κομψότητας. Οι τριμηνιαίοι έγχρωμοι φακοί επαφής ADORE, μέσα από 33 μοναδικές αποχρώσεις και 5 Luxurious συλλογές (Adore Bi, Tri & Dare Tone – Adore Crystal -Adore Pearl), αλλάζουν, τονίζουν αλλά και αναδεικνύουν απόλυτα το χρώμα των ματιών, χαρίζοντας έτσι ένα ακαταμάχητο και εντυπωσιακό βλέμμα! Χάρη στο αποκλειστικό σύστημα NCis (Natural Color Integration System), εναρμονίζονται τέλεια με το φυσικό χρώμα των ματιών, για να δώσουν ένα μοναδικά λαμπερό και φυσικό αποτέλεσμα.  ADORE BASIC COLLECTION Η βασική σειρά με 3 Συλλογές και μια πλούσια γκάμα 21 χρωμάτων σε τόνους του μπλε, πράσινου, γκρι και καφέ. Η συλλογή  BI TONE σε 7 χρώματα: Aqua, Green, Blue, Grey, Hazel, Honey και Yellow, με συνδυασμό δύο αποχρώσεων του ίδιου χρώματος χαρακτηρίζεται από γλυκές αποχρώσεις που θα δώσουν ένα  απαλό και φυσικό αποτέλεσμα. Η συλλογή   TRI TONE σε 7 χρώματα: Light Green, Light Blue, Light Grey, Green, Blue,…
Με το παρατσούκλι «Χάρι Πότερ» για τις εμφανίσεις του με γυαλιά κρίκετ στη Νέα Ζηλανδία, ο Daniel Vettori είπε στους Waikato Times ότι ποτέ δεν ένιωθε άνετα να φοράει φακούς επαφής. Ο αρχηγός που έγινε προπονητής φέρεται να έχει υψηλό αστιγματισμό στο αριστερό του μάτι και  μυωπία. Τα ξεχωριστά γυαλιά του παγκόσμιου πρωταθλητή σνούκερ του 1985 της Βόρειας Ιρλανδίας Dennis Taylor κατασκευάστηκαν από έναν σχολιαστή του σνούκερ. Πριν από την τηλεοπτική του δουλειά, ο Jack Karnehm ασχολήθηκε με την κατασκευή γυαλιών και ο σχεδιασμός του με περιστρεφόμενους φακούς έδωσε στον Taylor ευρύτερη περιφερειακή όραση ενώ βελτιστοποιούσε το οπτικό κέντρο του φακού για να κοιτάζει προς τα πάνω κατά μήκος του σνούκερ, σύμφωνα με τους The Irish Times. Ο Ολλανδός ποδοσφαιριστής Έντγκαρ Ντέιβιντς άρχισε να φοράει προστατευτικά γυαλιά μετά από επέμβαση στο δεξί του μάτι για γλαύκωμα το 1999, σύμφωνα με τους Soccer Times. Εκτός από την άδεια από το κυβερνών…
Η νέα συλλογή Eyewear by David Beckham για το Φθινόπωρο Χειμώνα 2022 είναι ταυτόχρονα κομψή και τολμηρή, ωστόσο παραμένει πιστή στην κλασική αισθητική της. Παίρνει έμπνευση από την πατρίδα του Ντέιβιντ, το Λονδίνο και την εμφάνιση και την αίσθηση της εμβληματικής βρετανικής πρωτεύουσας το φθινόπωρο. Αυτή είναι η έκτη συλλογή του David με τη Safilo, τον ηγέτη στο σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή γυαλιών. Λαμβάνοντας εποχιακή έμπνευση από πόλεις που έχουν επηρεάσει το στυλ του,  αυτή η συλλογή εστιάζει στο Λονδίνο. Αιχμαλωτίζει τη στιγμή με μια κινηματογραφική προσέγγιση, παίζοντας με ζωηρά φώτα και ρετρό ζεστά χρώματα: ανοιχτό και βαθύ καφέ, πορτοκαλί, ροζ, ανοιχτό και βαθύ μπλε και πράσινο, για να ταιριάζει και να αναδεικνύει τις αποχρώσεις και τα πλαίσια της νέας συλλογής. Η συλλογή Φθινόπωρο Χειμώνας 2022 είναι φτιαγμένη για όσους έχουν γούστο για μοντέρνο στυλ και πάθος για vintage, διαχρονικά αξεσουάρ και διαθέτει μια σειρά από γυαλιά ηλίου…
Σελίδα 1 από 54
Ferre 1 Ferre 2 Ferre 3
Unionoptics 1 Unionptics 2 Unionoptics 3
jfull jfull 2 jfull 3
Slider 4-2 Slider 4-3 Slider 4-4